استاندار یزد:

ضرورت تعطیلی مدارس یزد بررسی می‌شود

استاندار یزد با تاکید بر این که تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس در استان یزد تایید نشده است، در مورد احتمال تعطیلی مدارس استان در روزهای آتی اظهار کرد: ضرورت این اقدام جهت بررسی و هماهنگی توسط دستگاه‎‎های مرتبط در حال انجام است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در مورد تعطیل نشدن مدارس استان یزد به رغم تعطیلی مدارس برخی استان‌‌های دیگر کشورمان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس،  اظهار کرد: تنها تعداد معدودی از استان‌‌ها اقدام به تعطیلی مدارس کردند و از آنجایی که تاکنون هیچ مورد مثبتی از این بیماری در استان تایید نشده، در حال حاضر دلیلی جهت تعطیلی مدارس وجود ندارد.

 
وی گفت: البته در عین حال ضرورت تعطیلی مدارس و همچنین دانشگاه‎‎ها جهت بررسی و هماهنگی بر عهده دستگاه‎‎های مرتبط مانند آموزش و پرورش استان گذاشته شده است.
 
البته استاندار یزد همین موارد را توئیتی منتشر و اعلام کرده است که کمیته پدافند زیستی و کارگروه سلامت برای بسیج همه امکانات استان در راستای پیشگیری و مقابله فعال شده است.
 
این در حالی است که پیگیری ایسنا جهت کسب اطلاع در این مورد از طریق مسئولان آموزش و پرورش استان تاکنون بی نتیجه بوده و به نظر هنوز جمع بندی نهایی در این رابطه کسب نشده است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..