رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق:

ساماندهی طرح‌های امامزاده عبدالله بافق به ۵۴میلیاردریال نیاز دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت گفت: برای ساماندهی و اتمام طرح های عمرانی امامزاده عبدالله بافق ۵۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش یزدی نیوزماشالله گلچین  اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ طرح عمرانی فعال در امامزاده عبدالله بافق (ع) وجود دارد که برای تکمیل و ساماندهی طرح‌های نیمه تمام این امامزاده ۵۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 
وی با دعوت از خیرین برای مشارکت بیشتر در امر بازسازی امامزاده عبدالله (ع) و سایر بقاع متبرکه این شهرستان بیان کرد: با توسعه، عمران و آبادانی بقاع متبرکه گام مهمی برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بقای متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، برداشته می‌شود.
 
گلچین ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از محل املاک و مستغلات و نیز رقبات تجاری امامزاده عبدالله (ع) برای تکمیل طرح‌های در دست اقدام این امامزاده هزینه شده است.
 
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق تصریح کرد: طرح‌های آئینه کاری شبستان بانوان و انتهای رواق دارالحجاب و ساماندهی و تکمیل پشت بام دارالشفاء این امامزاده در مرحله پایانی قرار دارد.
 
گلچین اضافه کرد: همچنین طرح‌های مرمت و ساماندهی سقف حسینیه و احداث سوله امامزاده پیشرفت ۹۰ و ۹۵ درصدی، عملیات ساخت درب چوبی امامزاده پیشرفت ۷۰ درصدی و طرح ساماندهی و تکمیل نمای صحن جوادالائمه این امامزاده پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.
 
وی با بیان اینکه طرح تکمیل ایوان امامزاده عبدالله (ع) در مرحله انعقاد قرار داد قرار دارد، افزود: همچنین عملیات نقشه برداری و مطالعه و ساماندهی صحن اصلی امامزاده با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد همراه است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..