فرماندار ابرکوه اعلام کرد:

سیر صعودی مشارکت مردم ابرکوه در ادوار گذشته انتخابات مجلس

فرماندار ابرکوه ضمن اعلام رقابت ۳۱ داوطلب برای نمایندگی بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور یعنی حوزه انتخابیه شهرستان‌های ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم در استان یزد، از فعالیت شش ستاد انتخاباتی در شهرستان ابرکوه و ثبت هشت مورد تخلف تبلیغاتی از شروع زمان قانونی تبلیغات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد کاظمی نسب»  اظهار کرد: در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور ۳۱ نامزد در حال انجام تبلیغات هستند و در حال حاضر شش ستاد انتخاباتی در ابرکوه برپا شده است که تاکنون تنها هشت مورد تخلف تبلیغاتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنان گزارش شده است.

 
وی تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهم مجلس در شهرستان را ۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر عنوان کرد و افزود: مشارکت مردم ابرکوه از انتخابات هشتم تا دهم مجلس به ترتیب ۵۸، ۶۴ و ۸۵ درصد بوده که نشان‌دهنده یک سیر صعودی است و امید می‌رود در انتخابات یازدهم نیز همین حرکت صعودی ادامه داشته باشد.
 
کاظمی نسب تأکید کرد: فعالیت ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه رسماً از دهم آذرماه آغاز و با تشکیل هیئت اجرایی و بازرسی ادامه یافت و هم‌اکنون نیز ۴۷ شعبه اخذ رأی در کل شهرستان (۳۰ شعبه در بخش مرکزی و ابرکوه و ۱۷ شعبه در بخش بهمن) فعال است.
 
وی خاطرنشان کرد: به جهت دسترسی آسان مردم به صندوق‌های اخذ رأی تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه به صورت سیار در ۵۴ نقطه جمعیتی برای دریافت آراء آنان پیش‌بینی شده است که بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و پشتیبانی نیز در شعبه‌های نامبرده، آماده خدمت به مردم هستند.
 
فرماندار ابرکوه وظیفه اصحاب رسانه را انعکاس اخبار صحیح و تأکید بر حضور حداکثری مردم برشمرد و ادامه داد: در مجموع انتخابات یک امر خطیر است و انتخابات یازدهم مجلس به دلیل اینکه اولین انتخابات در گام دوم انقلاب بوده و مستکبران در داخل و خارج به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
وی با اشاره به بیانیه گام دوم و محور توسعه قرار دادن جوانان توسط رهبری طی این بیانیه، خاطرنشان کرد: مردم ایران در ماه‌های اخیر با حضور میلیونی در تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پس‌ازآن حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک‌بار دیگر در دوم اسفندماه و مشارکت در انتخابات، نظام را حمایت می‌کنند.
 
کاظمی نسب شعار محوری انتخابات امسال را «قانون مداری و بی‌طرفی» اعلام کرد و افزود: تمام مجریان انتخابات و دستگاه‌های دولتی به شدت از جانب‌داری له یا علیه کاندید یا تفکر خاصی منع شده‌اند و تاکنون هیچ‌یک از مدیران ادارات در ستاد خاصی فعالیت نداشته‌اند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..