افتتاح مجموعه فروشگاهی ایوان مال در میبد

مجموعه فروشگاهی ایوان مال با حضور فرماندار میبد ، بخشدار مرکزی و جمعی از مردم در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز حسین فلاح فرماندار میبد در افتتاح این مجموعه گفت: قطعا این مجموعه با رویکرد کمک به اقشار کم درآمد و عرضه کالا با نرخ ارزانتر دراین شرایط اقتصادی، به مردم جامعه کمک خواهد کرد.=

رئیس صمت میبد هم گفت:  فاز نخست این مجموعه ، نمایشگاه دائمی و بین المللی کاشی و سرامیک در میبد بوده ، که با بیش از ۵۰ غرفه در زیربنای ۸ هزار متر مربع بنا شده است.
خلیلی افزود: فاز نخست این مجموعه دارای غرفه‌های نانوایی ، فست فود، رستوران ، نمازخانه ، محل بازی کودکان ، قصابی ، غرفه‌های مرغ و ماهی ، خشکبار ، ترشیجات ، شیرینی ، میوه ، انواع شوینده و لبنیات است.
وی ادامه داد: این مجموعه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان از بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و برای ۳۰ نفر به عنوان فروشنده زمینه اشتغالشان فراهم شده است.
رئیس صمت میبد با بیان اینکه تمام کالا‌های اولویت دار و مورد نیاز مردم در این مجموعه فروشگاهی بعنوان بزرگترین فروشگاه استان به ویژه برای افراد کم درآمد عرضه شده است، گفت: در فاز دوم قرار است تولید کنندگان کیف و کفش  مستقر و تولیدات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه کنند.
خلیلی افزود: طبقه سوم این مجموعه هم به صنف کاشی و سرامیک تعلق دارد و قرار است بیش از ۲۰۰ دفتر کاشی برای عرضه این محصول استراتژیک در آینده مستقر شوند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..