مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

نیازمند حمایت فدراسیون‌ها در زمینه کمک به ورزشکاران یزد هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای حمایت بیشتر از ورزشکاران یزد نیازمند حمایت فدراسیون‌های ورزشی هستیم.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی، در نشست مسئولان ورزش استان یزد و شهرستان اردکان با معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین فدراسیون‌های ورزشی و مجموعه ورزش استان یزد وجود دارد، اظهار داشت: اما برای حمایت از ورزشکاران با کمبودهایی مواجه هستیم که امیدواریم بتوانیم با حمایت بیشتر فدراسیون‌ها در این زمینه کارهای ماندگاری انجام دهیم.

 
وی عنوان کرد: در استان یزد و شهرستان اردکان در بسیاری از رشته‌های ورزشی ملی پوشان نام آور و مدال آوری داریم که در صورت حمایت می‌توانند در سطوح بین المللی خوش بدرخشند.
 
شریعتی بیان کرد: اردکان نیز در این زمینه سرآمد است و در رشته‌های والیبال، دوچرخه سواری و … در استان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در سطح ملی نیز درخشیده است که امیدواریم شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران باشیم.
 
اختصاص اعتبارات مناسب به ورزش اردکان به‌رغم تنگناهای مالی
 
فرماندار اردکان نیز در این نشست، توسعه ورزش و میزان اختصاص اعتبار به امر ورزش را نشانه توسعه یافتگی خواند و اظهار داشت: بازتوزیع درآمدها و اختصاص آن به امر ورزش در موارد بسیاری مورد توجه قرار گرفته که باید از این ظرفیت قانونی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
 
بهروز شهابی‌زاد عنوان کرد: شهرستان اردکان با مشکلات اعتباری بسیاری مواجه بود اما اعتبارات خوبی در حوزه ورزش این شهرستان جذب شد.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه هم علاقمندی و پشتکار از سوی ورزشکاران و هم دلسوزی و پیگیری از سوی مسئولان ورزش این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با این شرایط شاهد درخشش ورزش اردکان و حضور تیم‌های بیشتر از اردکان در لیگ‌های کشوری باشیم.
 
 در این نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان اردکان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
 
ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به سوالات و درخواست‌های نمایندگان هیئت‌های ورزشی در این نشست پاسخ داد.

بخش نظردهی بسته شده است..