نوید استاندار یزد به شهر بدون پلیس!

استاندار یزد به دنبال گلایه مردم شاهدیه از نبود پلیس و وجود مشکلاتی مانند تامین امنیت شهرشان، استقرار پاسگاه نیروی انتظامی در این شهر در کمترین زمان ممکن را نوید داد.

به گزارش یزدی نیوزبسیاری از مردم شهر شاهدیه رفع بسیاری از مشکلات امنیت و رونق گردشگری و بسیاری از چالش‌های فعلی حاکم بر این شهر را نیازمند برخورداری از نیروی انتظامی و استقرار پاسگاه پلیس عنوان می‌کنند، موضوعی که «سیدعلی میرنژاد» شهردار شاهدیه نیز به آن اذعان دارد.

 
شهر شاهدیه چسبیده به شهر پرجمعیت یزد بیش از ۲۰ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر دارد، این باغشهر با وجود باغ‌های گسترده به عنوان ریه تنفسی شهر یزد مطرح است. البته در کنار باغ‌های این شهر، بافت تاریخی ‌ارزشمندی به عنوان یک ظرفیت گردشگری وجود دارد که با معرفی هرچه بیشتر آن می‌توان گردشگران را به سوی آن هدایت کرد و بر رونق این بافت تاریخی و شهر شاهدیه افزود ولی یکی از گلایه‌های مردم این شهر به ویژه ساکنان این بافت تاریخی، نبودن امنیت کافی با توجه به اسکان اتباع خارجی و وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه است که در نبود نیروی انتظامی، زندگی مردم را به مخاطره انداخته است.
 
خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) موضوع را از طریق مراجع مربوطه در استان پیگیری کرد ولی با توجه به پاسخگو نبودن آنها، مشکل مذکور از جانب شخص اول اجرایی استان یعنی استاندار یزد دنبال کرد که «محمدعلی طالبی» در این خصوص از تامین مکانی برای استقرار پایگاه نیروی انتظامی در این شهر خبر داد.
 
استاندار در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه تامین مکان برای ایجاد کلانتری در شهر شاهدیه انجام شده و مکان مذکور نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته که در حال تجهیز است.
 
طالبی آغاز به کار این پاسگاه را نیازمند تکمیل مراحل اخذ مجوز عنوان و خاطرنشان کرد: فعالیت این مکان با توجه به تاکیدی که در آخرین جلسه شورای تامین استان شد، به محض انجام فرایند مجوز و تامین نیروی انسانی، آغاز خواهد شد که در این باره امیدواریم این مهم در کمترین زمان ممکن میسر شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..