فرماندار تفت:

تفت با کمبود پزشک متخصص مواجه است

فرماندار تفت با بیان اینکه تفت در زمینه تجهیزات و امکانات پزشکی مشکل جدی ندارد، گفت: در این شهرستان با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا نوکار، در جلسه مجمع خیران شهرستان تفت اظهار داشت: تفت از پتانسیل خوبی به لحاظ وجود خیران نیکوکار و دلسوز برای مردم برخوردار است به همین دلیل در زمینه تجهیزات و امکانات پزشکی به مدد حضور این خیران مشکلی وجود ندارد.

 
وی عنوان کرد: مشکل اصلی در حوزه درمان در شهرستان تفت، کمبود نیروی پزشک متخصص است و این امر مردم تفت را راهی شهر یزد می کند.
 
نوکار تاکید کرد: شایسته است معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پزشکان متخصص بیمارستان شهید بهشتی تفت را ملزم کنند تا جراحی های خود را در این بیمارستان انجام دهند.
 
وی با بیان اینکه خیری برای تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت به MRI اعلام آمادگی کرده است، بیان کرد: تمام دغدغه این فرد فعال بودن و راکد نشدن این بخش است.
 
رئیس مجمع سلامت شهرستان تفت افزود: برخی از تخصص ها در درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی تفت وجود ندارد که درخواست ما انجام برنامه ریزی مناسب در این زمینه است.
 
سلامت ارزشمندترین سرمایه افراد جامعه است
 
امام جمعه تفت نیز در این جلسه با بیان اینکه اهمیت مجمع سلامت بر همگان روشن است، خاطرنشان کرد: سلامت گرانبهاترین سرمایه فرد است و اگر سلامت مردم از دست برود بالاترین سرمایه آنها از دست می رود.
 
حجت الاسلام سیدمحمد سرمه چشم افزود: همانگونه که سواد سلامت سبب اجتناب از آلودگی می شود، چنانچه آگاهی انسان ها درباره گناهان نیز افزایش یابد از رفتن به سمت آنها اجتناب خواهند کرد و دیگر شاهد اختلاس و دست اندازی به بیت المال مسلمین نخواهیم بود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..