برگزاری نشست شورای اسلامی استان

چهل و دومین نشست شورای اسلامی استان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، چهل و دومین جلسه شورای اسلامی استان با حضور‌ "سید‌مجتبی حسینی‌پور" رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ‌در دبیرخانه این شورا در استانداری یزد برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی استان در این نشست گفت: شورای اسلامی استان یزد به عنوان حلقه واسطه بین دولت و مردم تمام توان خود را ‌برای آسان سازی مسیر در راستای افزایش رفاه عمومی و آسایش مردم به‌کار می گیرد.
"سیدمحمود میرابوالقاسمی" ‌ادامه داد: سفر ریاست جمهوری به استان دارالعباده و دارالعلم ‌یزد منشا برکات و اعتباراتی بود که این مهم با پیگیری سازمان برنامه و بودجه تحقق پیدا کرد و درحال حاضر برنامه ریزی در راستای هزینه‌کرد در جای خود یکی از اولویت هاست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست توسعه متوازن و توزیع عادلانه بودجه در استانها را از اولویت های اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان‌ کرد و خواستار تعامل حداکثری شهرداری‌ها با سازمان برنامه و بودجه شد.
"سیدمجتبی حسینی پور" افزود: تعریف برخی از پروژه‌ها اگر همراه با نشستی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باشد، ‌موجب جلوگیری از اتلاف هزینه و کاهش توان نیروی انسانی می شود.
‌گفتنی است در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر بین اعضای حاضر در این نشست مصوباتی به تصویب رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..