راهیابی دو اثر از معلولان یزدی به جشنواره خلیج فارس

نمایش‌های «موش ناقلا» و «شروعی دیگر» هر دو از استان یزد به مرحله نهایی هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج‌فارس راه یافتند.

به گزارش یزدی نیوزبه دنبال اعلام نظرات داوران بازبینی هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج‌ فارس، تئاتر «موش ناقلا» در بخش کودک و نوجوان از شهرستان ابرکوه به نویسندگی و کارگردانی «مجید آزادگان» و تئاتر «شروعی دیگر» از شهرستان یزد به کارگردانی «محسن شادکام» به رقابت‌های مرحله نهایی راه یافتند.

 
«مرضیه زارع زاده» مدیر مرکز جامع توان‌بخشی حرفه‌ای پسرانه شکوفه‌های امید ابرکوه در مورد اثر راه‌یافته از این مرکز به بخش رقابت جشنواره خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هشتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج‌فارس ۲۸ آذر الی اول دی‌ماه در شهر بندرعباس برگزار می‌شود که از میان ۶۵ اثری که مورد بازبینی قرار گرفته بود، طی آن ۲۹ اثر راه یافته به مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی ابراز کرد: مرکز جامع توان‌بخشی حرفه‌ای پسرانه شکوفه‌های امید سه نمایش در بخش‌های کودک و نوجوان، خیابانی و بزرگ‌سال را در مدت یک ماه با حضور بازیگران معلول ذهنی و جسمی حرکتی این مرکز تمرین کرده بودند که در نهایت «موش ناقلا» برای رقابت با سایر نمایش‌ها در مرحله نهایی، انتخاب شد.
 
زارع زاده خاطرنشان کرد: علی پورعسگری، مهرداد بهرامی، اسماعیل ستار، حسن ذوالفقاری، ستایش زمانی، صدیقه فاتح پناه، زهرا نجف‌لو اسدی، سید میلاد نجفی و سپیده سادات احمدزاده از جمله نقش‌آفرینان تئاترهای مرکز جامع توان‌بخشی حرفه‌ای پسرانه شکوفه‌های امید ابرکوه هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..