اعطای دو میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان بهمنی

رئیس کمیته امداد بهمن: دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به خانوار های تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه اعطا شد.

به گزارش یزدی نیوز،چاکرالحسینی بابیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعداد‌ها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف این نهاد است گفت: در هشت‌ماهه سال جاری دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به ۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه از محل منابع بانکی وامدادی اعطا شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۴۰ خانوار تحت حمایت طرح‌های خودکفایی کمیته امداد هستند افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین فراگیری آموزش‌های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و به‌تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.
رئیس کمیته امداد بهمن با اشاره به اینکه فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار از وابستگی مددجویان به کمیته امداد کاسته است گفت:‌این نهاد در هشت‌ماهه سال ۹۸ به ۵۹۱ خانوار تحت حمایت با جمعیت ۱۱۱۸ نفر خدمات ارائه کرده است.
چاکرالحسینی در ادامه با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری به مددجویان تحت حمایت افزود: ۳۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری در هشت‌ماهه امسال برای رفع بخشی از مشکلات زندگی مددجویان تحت حمایت به ۷۳ خانواده متقاضی اعطا شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..