رئیس کل دادگستری استان یزد:

دانشگاه‌ها با تربیت مدیر تراز انقلاب ضعف مدیریت را جبران کنند

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دانشگاه ها با تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی، ضعف مدیریت موجود را جبران کنند.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی دهشیری در نشست تعامل و هم‌اندیشی با رئیس و اساتید حقوق و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه میبد اظهار داشت: در کشوری که سرشار از استعداد و ظرفیت‌های بی‌شماری اعم از منابع انسانی، ذخایر غنی و ثروت‌های ملی است نباید هیچ مشکلی برای مردم وجود داشته باشد.

 
وی افزود: آنچه در کشور قابل‌ توجه و دقت است، جمله ضعف مدیریت است که دانشگاه باید با تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی این ضعف را جبران کند.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: مدیر تراز جمهوری اسلامی می‌تواند تغییرات بسیار محسوسی را در جهت رشد و تعالی، معنویت و آرامش و آسایش جامعه ایجاد کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رشته حقوق و ضرورت کیفیت بالای مباحث حقوق در دانشگاه عنوان کرد: باید علم و دانش توأم با مهارت به عمق وجود دانشجوی حقوق بنشیند چراکه یک تفسیر اشتباه از یک قانون، می‌تواند حقی را ضایع و نسلی را تباه و عدالت را زیر سئوال ببرد.
 
دهشیری، نقش نخبگان علمی و دانشگاهی و انرژی و فکرِ بکر جوانان دانشجو را بسیار حائز اهمیت در مسئله پیشگیری از وقوع جرم دانست و اظهار داشت: هدف از نشست‌های مشترک، ایجاد تعامل، همراهی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک و متقابل است.
 
وی افزود: جرائم فضای مجازی و سایبر یکی از آسیب‌های جدی استان است و بسیاری از جرائم ضد فرهنگی و اخلاقی و حتی جرائم مالی در بستر فضای مجازی در حال رشد و افزایش است که برای این‌گونه مسائل و حل این چالش‌ها باید جامعه دانشگاهی و دانشجویی نیز در میدان باشند.
 
وی به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: تلاش همه ما این است تا علم حقوق را کاربردی نماییم و بتوانیم از ظرفیت علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاهیان استفاده کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..