برترین‌های مرحله استانی دفاع سه دقیقه‌ای در یزد معرفی شدند

مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در یزد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوزمرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در یزد به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی این استان در محل دانشکده فنی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

 
در این رقابت‌ها که ۵۳ نفر برای حضور در آن اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده بودند، نهایتاً ۲۵ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان شرکت کردند که در پایان «مهدیه پیروی» از دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه یزد، «مهدیه اژدری» از رشته حسابداری دانشگاه علم و هنر و «لیلا ملک‌پور» دانشجوی رشته تجارت الکترونیک دانشگاه یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کشب کردند.
 
«محمدرضا دهقانی» معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی یزد در مراسم اختتامیه این مرحله از مسابقات که با تجلیل از برترین‌ها همراه بود، پیرامون نحوه برگزاری این مسابقات و همچنین اهم اقدامات و برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه به ویژه در بخش دانشجویی گزارشی ارائه کرد.
 
قضاوت این دوره از مسابقات نیز برعهده آقایان احمدخانی، صدری، عجمین و غریبی و خانم‌ها علی‌ماندگاری و رئیسی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علم و هنر، جهاددانشگاهی و دانشگاه یزد بود.
 
مرحله بعدی این مسابقات قرار است فرودین‌ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..