استاندار یزد در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح کرد:

برای برونسپاری فعالیت های دولتی به سازمان های مردم نهاد آمادگی کامل داریم/ از طرح های جوانان در حوزه اشتغال حمایت می کنیم/ سازمان های مردم نهاد تقویت کننده مشارکت در جامعه هستند

استاندار یزد با بیان اینکه باید زمینه های مشارکت در کشور فراهم شود افزود: این مشارکت در زمینه های مختلف باعث تقویت سرمایه های اجتماعی، اعتماد مردم به حکومت و ایجاد پیوستگی بیشتر بین مردم و نظام می شود و در همین راستا برای برونسپاری فعالیت های دولتی به سازمان های مردم نهاد آمادگی کامل داشته و از سازم...

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در ستاد ساماندهی امور جوانان یزد که با حضور محمد مهدی تندگویان، معاون وزارت ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه روحیه مشارکت در جامعه بالا است گفت: باید مسئولان هنر جلب این مشارکت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یزدی ها ثابت کرده اند که مردمی مشارکت جو هستند افزود: نمونه های بسیاری از مشارکت های موفق در استان بخصوص در عرصه های درمانی، فرهنگی و مذهبی وجود دارد و برای تقویت آنها باید امکانات لازم در اختیار سازمان های مردم نهاد  قرار گیرد.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با اشاره به اینکه باید زمینه های مشارکت در کشور فراهم شود افزود: این مشارکت در زمینه های مختلف باعث تقویت سرمایه های اجتماعی، اعتماد مردم به حکومت و ایجاد پیوستگی بیشتر بین مردم و نظام می شود.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت تمام سازمان های مردم نهاد برای تقویت این مشارکت استفاده کرد چرا که موجب پیوند بین مردم و دولت می شود.
طالبی با تاکید بر برونسپاری فعالیت های دولتی به سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: از سازمان های مردم نهاد خواسته ایم تا توانایی های خود را به سازمان ورزش و جوانان اعلام کنند تا با بررسی این توانایی ها زمینه ها را برای برونسپاری فراهم و به استانی نمونه در این زمینه تبدیل شویم.
استاندار با بیان اینکه آمادگی این را داریم بدون محدودیت از طرح های جوانان در حوزه اشتغال حمایت کنیم، افزود: در این راستا تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..