معاون عمرانی استاندار یزد:

مشارکت و همدلی مسیر سرعت توسعه کشور را افزایش می‌دهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت فعالیت جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، گفت:‌ همدلی و مشارکت در رفع مشکلات مسیر توسعه کشور را هموار و سرعت رسیدن به اهداف عالی را افزایش می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان»  در مراسم معرفی و رونمایی از نخستین گروه جهادی رسانه کشور و اعزام ۴۰ گروه جهادی استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استان و سپاه الغدیر برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت جهادی برای توسعه عادلانه خدمت،‌اظهار کرد:‌ خدمت به محرومان نعمتی بزرگ برای مدیران و دست‌اندرکاران نظام است.

 
وی با بیان این که پویایی، نشاط و پایداری از جمله ویژگی‌های خدمت جهادی است،‌ افزود:  خدمت در گروه‌های جهادی به واسطه برخورداری از روحیه الهی همیشه جاری است و مسئولان دولتی باید بیش از پیش از این مهم حمایت کنند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور،‌گفت:‌ قطعاً همدلی و مشارکت در رفع مشکلات مسیر توسعه کشور را هموار و سرعت رسیدن به اهداف عالی را افزایش می‌دهد.
 
صادقیان خطاب به مسئولان و مدیران استان، تصریح کرد:‌ مسئولان باید بدانند سمت کنونی آنها فرصتی برای خدمت به مردم است و باید از این فرصت کمال استفاده را برای رضای حق و خدمت به محرومان ببرند.
 
این مسئول با اشاره به اهمیت فعالیت گروه جهاد پزشکی در شهرستان خاتم تحت عنوان «نوآوران سلامت»، ادامه داد:‌ تعادل خدمت و خدمات رسانی مستمر باید در اولویت اجرایی گروه‌های جهادی قرار گیرد.
 
وی با بیان این که ۳۱ شهرستان در تمام کشور به عنوان مناطق کمتر توسعه یافته شناسایی شدند، گفت:‌ در استان یزد شهرستان بهاباد مقصد گروه‌های جهادی و همچنین توسعه خدمات دولتی تعیین شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر بتوانیم آن طور که باید به مردم این شهرستان خدمات رسانی کنیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..