رئیس ستاد انتخابات استان:

همه امکانات استان برای برگزاری باشکوه انتخابات آماده شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه برگزاری سالم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با مشارکت حداکثری مردم آبروی نظام است، گفت: همه امکانات استان برای برگزاری باشکوه انتخابات آماده شده است.

به گزارش یزدی نیوز "احمد تر‌حمی" ‌در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر و روسای کمیته های ستاد انتخابات در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، بیان کرد: وظیفه اصلی و اجرایی وزارت کشور برگزاری انتخابات ا‌ست و ما به عنوان مجریان قانون هیچ گونه مسئولیتی نسبت به نتیجه انتخابات نداریم.

رئیس ستاد انتخابات ‌استان ادامه داد: برگزاری سالم انتخابات با مشارکت حداکثری مردم آبروی نظام و وزارت کشور است و همه امکانات استان برای برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده شده است.
‌ترحمی افزو‌د: نتیجه انتخابات را مردم رقم می زنند و هیچ کدام از ما به عنوان مجریان برگزار کننده انتخابات حاضر نیستیم آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشیم و برای خوش‌آمد یا پیروزی شخص، گروه و جناح خاصی از یک کاندیدا یا جریان سیاسی حمایت کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: با هر فرد یا دستگاهی که بخواهد از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کند به شدت برخورد می‌کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی از سوی دستگاه قضایی در استان و شهرستان ها، ‌این ستاد را بازوی خوبی برای ستاد انتخابات استان دانست و خواستار شد: همه موارد تخلفات در رابطه با انتخابات برای رسیدگی به این ستاد اعلام گردد.
‌ترحمی در پایان سخنان خود به شروع ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه تا ۱۶ آذر سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: داوطلبان برای ثبت نام باید به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابی استان در فرمانداری های یزد، مهریز، تفت و اردکان مراجعه کنند.
"‌سیدمهدی طلایی مقدم" دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت های ستاد انتخابات استان از زمان تشکیل تاکنون ارائه داد و گفت: بیش از ۶۵ درصد از ستادهای انتخاباتی در شهرستان ها مورد باز‌دید قرار گرفته و با حضور میدانی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مشکلات احتمالی حوزه‌های انتخابیه به ویژه در بحث زیرساخت‌ها رفع گردیده است.
گفتنی است در ادامه این نشست هر کدام از روسای کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته و باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ارائه دادند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..