پیشگامان، قهرمان مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور

تیم دوچرخه سواری پیشگامان با کسب 9 مدال رنگارنگ قهرمان رقابت های کارگران کشور شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، تیم دوچرخه سواری پیشگامان با مربیگری سیدمصطفی سیدرضایی در رقابت های کارگران کشور که در سه رده سنی در یزد برگزار شد برسکوی نخست ایستاد و کاپ قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد. تیم های کرمان و البرز نیز دوم و سوم شدند.
در روز نخست این رقابت ها در رشته تایم تریل مهدی علمایی رکابزنان پیشگامان در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد همچنین در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال سید مهدی میرباقری برروی سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را به گردن آویخت. در رده سنی ۵۰ سال به بالا نیز بیژن امیرآخوری دیگر رکابزنان پیشگامان قهرمان شد.
رکابزنان پیشگامان در رشته دورحذفی هم خوش درخشیدند و در تمامی رده ها سنی صاحب مدال شدند. در این رشته سیدسجاد طباطبایی در رده سنی زیر ۳۰ سال صاحب مدال نقره شد، مهدی علمائی مدال طلا را در رده سنی زیر ۴۰ سال کسب کرد، سید مهدی میرباقری در رده سنی زیر ۵۰ سال قهرمان شد و بیژن امیرآخوری رده سنی بالای ۵۰ سال برروی سکوی دوم ایستاد. در ادامه این رقابتها در روز دوم در رشته استقامت نیز بیژن امیرآخوری و مهدی علمایی در رده سنی بالای ۵۰ سال و زیر ۴۰ سال مدال طلا و برنز را تصاحب کردند.
گفتنی است این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و ۷۰ رکابزن از سراسر کشور در یزد برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..