افتتاح مؤسسه حافظان و قاریان یزد؛حرکتی در راستا اولویت های فرهنگی استان

استاندار یزد با بیان اینکه افتتاح موسسه حافظان و قاریان یزد الگویی برای رونق تشکل های مذهبی است افزود: افتتاح این موسسه، حرکتی در راستا اولویت های فرهنگی استان است.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی در مراسم افتتاح خانه حافظان و قاریان استان یزد که در خانه وزیری یزد و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به تدبیر جامعه قرآنی استان برای افتتاح خانه حافظان و قاریان گفت: این خانه مسائل مربوط به قاریان در استان را راهبری خواهد کرد.

وی با اشاره به رفع مشکل فضای فعالیت برای قاریان و حافظان قرآن استان گفت: بر خود لازم می دانیم از تمام افراد و ارگان هایی که در تامین این فضا تلاش داشتند و زیرساخت ها را برای رونق فعالیت های قاریان و حافظان قرآن را فراهم کردند تقدیر و تشکر کنیم.
طالبی افتتاح این موسسه را الگویی برای رونق تشکل های مذهبی دانست و افزود: یکی از نقد‌هایی که نسبت به فعالیت‌های فرهنگی استان وارد می شود، حرکت کند به سمت اولویت‌های نظام و استان است و دلیل اصلی این موضوع نبود انسجام در فعالیت های فرهنگی در زمینه های مذهبی می باشد که توجه ویژه به آن باید در دستور کار قرار گیرد.
استاندار در انتها ابراز امیدواری کرد که با حضور تمامی ارگان ها و دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد در کنار یکدیگر شاهد فعالیت های اثر گذار در زمینه های دینی و ارزشی باشیم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..