مدیر کل استاندارد یزد خبر داد

مقدمات اعطاء پروانه استاندارد دانش نماد فراهم است

مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: مقدمات و شرایط اعطاء پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد ویژه محصولات دانش بنیان فراهم است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا زارع» در جریان بازدید از آزمایشگاه تخصصی مرکز تحقیقات خوشه صنعتی کاشی و سرامیک یزد واقع در پارک علم و فناوری، افزود: در این پارک، آزمایشگاه‌ها و امکانات تحقیق و توسعه‌ی خوبی جمع است که از طریق همکاری‌های مشترک در باقیمانده سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است، می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای آینده صنعتی استان آغاز کنیم.

 
وی ادامه داد: در خصوص توسعه آزمایشگاه‌های همکار اداره کل استاندارد استان یزد، کارشناسان ذیربط آمادگی کامل دارند تا مشاوره‌ها و راهکارهای لازم را در خصوص ارتقاء سطح آزمایشگاه‌های مستقر در پارک و در نهایت اخذ استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ به منظور قرار گرفتن در ردیف آزمایشگاه های همکار به متقاضیان ارائه کنند.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل استاندارد استان با همکاری پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان می‌توانند نسبت به استانداردسازی محصولات(کالاها و خدمات) تولید شده توسط شرکت‌های مستقر در پارک اقدام که پس از طی مراحل قانونی و احراز شرایط لازم پروانه کاربرد علامت استاندارد «دانش نماد» به متقاضیان اعطاء می‌شود.
 
زارع در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: به منظور عملیاتی شدن موارد اشاره شده و اولویت‌دار استان، پیشنهاد می‌شود تا طرفین موثر در مقوله‌های توسعه استانداردسازی و آزمایشگاه‌های همکار نسبت به معرفی کارشناسان مجرب خود اقدام کنند تا از طریق برنامه‌ریزی‌های مدون با محوریت استاندارد یزد، زنگ آغاز کار به صدا در آید.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..