پای هزاران یزدی به میدان رقابت‌ باز شد!

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز رقابت‌های هفتمین المپیاد ورزشی محلات در شهر یزد با پیش‌بینی مشارکت 10 هزار یزدی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی»، با اشاره به آغاز رقابت‌های هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد، گفت: در این رقابت‌ها آقایان در ۳۶ رشته ورزشی و بانوان در ۳۵ رشته ورزشی حضور دارند.

 
وی با بیان این که سال به سال شاهد افزایش رشته‌های ورزشی و استقبال بیشتر یزدی‌ها از این رقابت‌ها هستیم، افزود: سال گذشته این رقابت‌ها با حضور قریب هفت هزار نفر برگزار شد ولی پیش‌بینی می‌شود که امسال قریب ۱۰ هزار نفر در مسابقات المپیاد محلات یزد شرکت‌ کنند.
 
این مسئول متذکر شد: با توجه به ثبت‌نام شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها از طریق فضای مجازی و مشکلاتی که در رابطه با اینترنت بوجود آمد، برخی از علاقمندان به صورت حضوری اقدام به ثبت‌نام در مسابقات کردند ولی با این حال به همه متقاضیان فرصت داده می‌شود تا قبل از شروع مسابقات هر رشته، در آن ثبت‌نام کنند.
 
وی مهمترین مخاطبان این دوره رقابت‌ها را نوجوانان، جوانان و بانوان خواند و گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها نهادینه کردن ورزش در محلات و بین خانواده‌های یزدی با رقم زدن یک رویداد بزرگ ورزشی است که هزاران نفر را برای رقابت به میدان می‌کشاند.
 
ملازینلی گفت: حتی رشته‌های ورزشی این رقابت‌ها به نحوی انتخاب شده که همه افراد بتوانند در هر مکانی اعم از پارک‌ و تفرجگاه‌ یا کوی و برزن، آنها را به راحتی و با حداقل امکانات دنبال کنند و از این طریق شاهد تحرک بدنی و نشاط بیشتر شهروندان یزدی باشیم.
 
وی با بیان این که مسابقات ورزش محلات تا دوم دی‌ماه در رشته‌های مختلف دنبال خواهد شد، گفت: در پایان این مسابقات بالغ بر ۱۳۰۰ مدال بین نفرات برتر توزیع خواهد شد و تعداد زیادی تندیس نیز به تیم‌های قهرمان اعطا خواهد شد.
 
ملازینلی در پایان یاداور شد: در رقابت‌های هفتمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد برخلاف سال گذشته با حضور ورزشکاران معلول و جانباز برگزار نخواهد شد بلکه بلافاصله پس از این مسابقات شاهد برگزاری اولین دوره پارا المپیاد محلات شهر یزد در بهمن‌ماه امسال با حضور این قشر توانمند جامعه خواهیم بودیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..