امام جمعه یزد:

وحدت و همبستگی تنها راه مقابله با تفرقه و نفوذ دشمن است

امام جمعه یزد با بیان این که وحدت و همبستگی تنها راه مقابله با تفرقه و نفوذ دشمن است، گفت: دولتمردان توصیه‌های مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه برای ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان نظام، اظهار کرد: جوانان جامعه اسلامی باید با افزایش بصیرت دینی و سیاسی، خود را بیش از پیش در مسیر پیشرفت علمی و اجرایی قرار دهند.

 
وی استقلال نظام اسلامی ایران در تمام ابعاد را یکی از مهمترین اهدف انقلاب دانست و افزود: ملت ایران با شکست رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، جریانی را در جهان آغاز کردند که بر خلاف اهداف استکبار جهانی است و به همین منظور دشمنان نظام از ابتدا تاکنون به دنبال ضربه زدن به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند.
 
امام جمعه یزد با بیان این‌ که استکبار جهانی با اصل ولایت فقیه و موجودیت نظام اسلامی ایران مشکل دارد، گفت: وحدت و همبستگی تنها راه مقابله با دشمنان است.
 
ناصری‌یزدی در ادامه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در استان‌های کشور، تصریح کرد: دنیا بدانند آشوبگران هیچ وقت از ملت ایران نبوده و نیستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تلاش برای استقلال کامل ایران اسلامی را یکی از مهمترین رسالت مردم و مسئولان نظام دانست و بیان کرد: جبران مابقی فرآیند استقلال ایران در حوزه‌های مختلف مستلزم همکاری و وحدت رویه است.
 
این مسئول با بیان این‌ که دست‌اندرکاران نظام باید استفاده از ظرفیت‌های بومی را برای استقلال نظام در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: مسیر توسعه و پیشرفت بیش از پیش با مشارکت مستمر مردم و مسئولان و احساس مسئولیت جدی هموار می‌شود.
 
امام جمعه یزد در ادامه ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای مدیریت مناسب ناآرامی‌های اخیر در استان یزد، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید بیش از پیش توصیه‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان اجرایی استان یزد، تأکید کرد: مسئولان باید بحث افزایش، ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری را در اولویت اجرایی قرار دهند.
 
این مسئول در پایان نیز با اشاره به ضرورت شناسایی راههای نفوذ دشمنان، گفت: دشمن از تفرقه به عنوان مسیر نفوذ استفاده می‌کند و ما باید با وحدت و همبستگی راه نفوذ استکبار جهانی را مسدود کنیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..