فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد خبر داد:

اجرای رزمایش الی بیت المقدس با محوریت حفاظت از بافت تاریخ یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس با محوریت حفاظت از بافت تاریخ و توریست در نخستین روز از هفته بسیج در یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ عباس جوکار، در نشستی خبری با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج اقشار مختلف همواره بدون منت در همه صحنه ها حضور داشته و فعالیت خود را بر خدمت رسانی به مردم در موقعیت های مختلف متمرکز کرده است.

 
وی با تاکید بر اینکه محور فعالیت های بسیج خدمت به مردم است، افزود: اینکه مردم ببینند در مواقع و موقعیت های مهم، پشتیبان دارند، اتفاق خوبی است و بسیج همواره تلاش کرده تا رسالت خود را در این زمینه به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
 
جوکار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: در نخستین روز از هفته بسیج، غبار روبی مزار شهدای گمنام در امیرچخماق و خلدبرین انجام خواهد شد و یادواره های متعددی در محلات یزد برای شهدا برگزار می شود.
 
وی همچنین از آغاز رزمایش گردانهای الی بیت المقدس در زمینه امداد و نجات و حفاظت از بافت تاریخی در نخستین روز از هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: این رزمایش با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد برگزار می شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد همچنین برگزاری رزمایش صبحگاه اقتدار با حضور همه بسیجیان اقشار ۲۰ گانه خبر داد و یادآور شد: این رزمایش در دومین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد.
 
جوکار، برگزاری همایش علمی بسیج فرهنگیان و ارائه دستاوردهای علمی بسیجیان و تولید محتوای دیجیتال را از برنامه های سومین روز هفته بسیج در شهرستان یزد برشمرد.
 
وی ادامه داد: همایش تحکیم بنیان خانواده، برگزاری کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش های مقابله با آسیب های اجتماعی، برگزاری نشست های بصیرتی در محلات، اجرای فراگیری طرحهای رضویون، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش بسیجیان در مسجد حظیره همزمان با نماز مغرب و عشاء، رزمایش گروه های جهادی محله محور و ارائه مشاوره در زمینه های حقوقی و پزشکی به مردم مناطق حاشیه ای یزد را از دیگر برنامه های هفته بسیج در یزد اعلام کرد.
 
جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صدها پایگاه بسیج در سطح شهرستان یزد و در تمام ادارات، کارخانجات، مدارس و … فعال است، افزود: یک سوم جمعیت شهرستان یزد بسیجی سازمان یافته هستند و پرونده بسیج دارند اما از نظر ما هر فردی که به مردم و نظام خدمت کند، بسیجی است.
 
 از ۳۰ آبان تا ششم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..