رئیس اداره ارشاد مهریز:

نخستین دوره استودیو ویزیت تجسمی در مهریز برگزار شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برگزاری اولین استودیو ویزیت ویژه هنرمندان تجسمی در شهرستان مهریز با حضور رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسن زارعیان اظهار داشت: استودیو ‌ویزیت برای اولین بار در کارگاه اسمبلاژ محمدحسین غنیمت با حضور بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان شهرستان مهریز و استان یزد برگزار شد.

 
زارعیان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان مهریز ظرفیت اینکه به عنوان دبیرخانه دائمی اسمبلاژ در استان و کشور معرفی شود را دارد و این استودیو ‌ویزیت می تواند زمینه مناسبی را برای این کار فراهم کند.
 
رئیس اداره ارشاد مهریز افزود: استودیو ویزیت انجمن هنرهای تجسمی در راستای ارتباط و تعامل با هنرمندان، دیدارهایی را به صورت هفتگی با هنرمندان فعال حوزه هنرهای تجسمی انجام می دهد.
 
زارعیان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی هنرمندان شهرستان و استان با ظرفیت های هنرمندان در زمینه های مختلف هنرهای تجسمی، معرفی پتانسیل های هنری شهرستان مهریز در زمینه هنر تجسمی به هنرمندان یزدی و دیگر نقاط استان، معرفی هنر اسمبلاژ که زیر مجموعه هنرهای تجسمی به هنرمندان سراسر استان یزد، استفاده از ظرفیت هنرمندان استان برای معرفی آثار هنری خود با برگزاری نمایشگاه، ورک شاپ در شهرستان مهریز، زمینه سازی فروش آثار هنرمندان و معرفی هنرمندان خلاق در حوزه هنرهای تجسمی است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..