نیکوکار یزدی حمایت ۷۰ یتیم را برعهده دارد

نیکوکار یزدی حمایت 70 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارد.

به گزارش یزدی نیوز«احمد مزیدی شرف‌آبادی» رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به فرهنگ اصیل مردم یزد در انجام امور خیرخواهانه، گفت: نیکوکار یزدی حمایت ۷۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد این منطقه را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارد.

 
وی افزود: این نیکوکار یزدی ماهیانه ۱۴ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به‌حساب ۷۰ فرزند معنوی خود در شهرستان یزد واریز می‌کند.
 
مزیدی شرف آبادی بیان کرد: این خیر همچنین نسبت به پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه هفت نوعروس تحت حمایت کمیته امداد به ارزش ۳۰ میلیون تومان اقدام و ۲۰ میلیون تومان نیز برای کمک به ساخت مسکن مددجویی اهدا کرده است.
 
وی گفت: ۹۵۱ فرزند یتیم و غیریتیم کمیته امداد منطقه دو یزد از حمایت دو هزار و ۸۷۰ حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.
 
مزیدی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین(فرزندان نیازمند غیر یتیم) از طرح‌های مشارکتی موفق کمیته امداد است که مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارد و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، یتیم یا فرزند نیازمند موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن ‌ها کمک کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..