امام جمعه مهریز:

دولت مردم را در جریان خدمات حاصل از صرفه جویی بنزین بگذارد

امام جمعه مهریز گفت: دولت باید مردم را در جریان خدمات حاصل از صرفه جویی در مصرف بنزین بگذارد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: وظیفه امت پیامبر حفظ وحدت و یکپارچگی زیرا وحدت سبب شکوه و عظمت اسلام می شود.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره گران شدن و سهمیه بندی بنزین بیان کرد: اگر مردم در برابر سهمیه بندی بنزبن سکوت کرده و دولت را همراهی می کنند دولت نباید از این سکوت سوء استفاده کند.
 
محی الدینی عنوان کرد: دولت به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نظارت مستقیم داشته و نگذارد به بهانه گرانی بنزین، برای کالاها قیمت های دلخواه مصوب شود.
 
امام جمعه مهریز با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج ادامه داد: بسیج یعنی شهامت، انقلاب، ایثار و بصیرت در برابر نفوذ و فتنه های شوم دشمنان و عمل بهنگام و حرکت بسیج و بسیجان باید مستمر و با قوت در جهت براندازی استکبار و آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار ادامه داشته باشد.
 
وی در بخشی دیگری از سخنان خود به بیان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: با توجه به پایین بودن سرانه مطالعه، ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده ها باید افزایش یابد و از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنند.
 
محی الدینی با بیان اینکه کتابخانه های شهرستان مهریز از امکانات مناسبی برخوردار است، گفت: باید افراد مراجعات خود را به کتابخانه ها بیشتر کنند و از موبایل ها و فضای مجازی دور شوند.
 
وی ادامه داد: مطالعه باعث افزایش علم و تجربه افراد می شود و کتاب های خوب می تواند سرمایه های مناسبی برای انسان ها باشد.
 
امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قوه قضاییه اقدامات خوبی را در راستای مبازه با مفاسد اقتصادی انجام داده است، بیان داشت: هیچ دستگاه یا فردی نباید با قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی مخالفت یا مقابله کند.
 
وی ادامه داد: باید هر فردی که به بیت المال دست درازی می کند دست او را قطع کرد زیرا بیت المال متعلق به مردی است که هم اکنون زیر فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند.
 
محی الدینی افزود: باید به سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه در مبارزه با مفسدین اقتتصادی برای دستگیری آنها تبریک و آز این سربازان قدردانی کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..