قهرمانی دانشجویان یزدی در پنجمین فن بازار ملی سلامت

تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور در پنجمین فن بازار ملی سلامت توانستند رتبه نخست کشوری این رویداد علمی و آموزشی در حوزه سلامت را کسب کنند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«محمد تقی قانعیان» با اشاره به ظرفیت علمی و اجرای دانشجویان این دانشگاه، اظهار کرد:‌ تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پنجمین فن بازار ملی سلامت که در چابهار برگزار شد، حائز رتبه نخست کشوری شد.

 
وی افزود: این فن بازار در محورهای نیازهای فناورانه صنعت، پنل‌های تخصصی، بخش بین المللی، نمایشگاه، مسابقه دانشجویی و ایده‌های محصول محور برگزار شده است.
 
مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور در این رویداد علمی توانست در بخش مسابقه دانشجویی کسب و کار، رتبه نخست کشوری در بین ۳۶ تیم دانشجویی علوم پزشکی سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.
 
«زهرا نامداری» از اعضای تیم دانشجویی دانشگاه در این رابطه گفت: این مسابقه دانشجویی با محوریت «حل مسئله در حوزه سلامت» با دعوت از تیم‌های علاقمند از دانشگاه‌های سراسر کشور در یک روز برگزار شد.
 
تیم‌ها در کارگاه‌های آموزشی حضوری با روند مسابقه، مطالب پایه و مدل کسب و کار آشنا شدند، سپس با کمک نرم‌افزار شبیه‌سازی اقدام به حل یک مسئله کردند و در نهایت با ارائه راهکارهای خود به داوران، سه تیم برتر انتخاب شد.
 
تیم دانشگاه شهید علوم پزشکی یزد متشکل از چهار نفر از دانشجویان و یک سرپرست دکتر علی اصغر پرچ عضو هیات علمی دانشگاه و اعضای تیم خانم ها زهرا نکوفر، الهه دانشیان، زهرا نامداری و اعظم عسگری موفق به کسب این مقام شدند.
 
منبع:ابسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..