دستور رفع مشکلات بافق از وزرای مربوطه گرفته می‌شود

وزیر اطلاعات گفت: مشکلات شهر بافق را از پیش خوانده بودم، دستورات لازم را از وزرای مربوطه می‌گیرم و برای مسئولان شهرستان ارسال می‌کنم.

به گزارش یزدی نیوز سیدمحمود علوی در جمع مردم بافق بر لزوم همدلی بین مسئولان و مردم تاکید کرد و افزود: شرط موفقیت در شرایط فعلی و عبور از تحریم‌های پر فشار این است که زیر چتر رهبر معظم انقلاب و ولایت باشیم.دستور رفع مشکلات بافق از وزرای مربوطه گرفته می‌شود

وی با بیان اینکه امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ملت ایران را به زانو در بیاورد، گفت: با وحدت و یکدلی مردم و مسئولان تاکنون دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند.
امام جمعه بافق هم در این مراسم گفت: یزد به عنوان استان معدنی معرفی شده، اما کلکسیون تمام معادن در بافق است و کارگران این دیار کویر تلاش می‌کنند تا در این موقعیت بحران اقتصادی کشور، خدمات شایانی را انجام دهند.
حجت الاسلام سلیمانی ضمن درخواست از وزیر اطلاعات افزود: کارخانه جوار معدنی کار خود را آغاز کرده و لازم است که در مورد کارخانه گندله سازی جوار ریلی و فولاد تسریع شود تا هرچه زودتر نیرو‌های جوان جذب این مراکز شوند.
امام جمعه بافق بر ضرورت تامین خوراک سنگ آهن تاکید کرد و افزود: بافق وابسته به معادن است و اگر خوراک سنگ اهن تامین نشود مشکلاتی برای شهر ایجاد می‌شود.
فرماندار بافق هم با اشاره به مشکلات مهم شهرستان افزود: تقاضا داریم تا از خام فروشی معادن از جمله معدن چاه گز جلوگیری و خوراک سنگ آهن از این معادن تامین شود.
زاده رحمانی بافق را یادگار تاریخ برشمرد و گفت: بافق سرزمین تنوع، فرصت‌ها و دروازه جنوب شرقی استان یزد و پنج راه ریلی کشور است و بیش از ۵۰ درصد معادن فلات مرکزی ایران را در خود جای داده است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..