با حضور وزرای ورزش و جوانان و بهداشت و درمان انجام شد؛

افتتاح دو طرح عمرانی در ابرکوه با سرمایه‌گذاری قریب۳۱ میلیارد ریال

وزرای ورزش و جوانان و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان ابرکوه سالن ورزشی شهدا صفی‌آباد و فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء در این شهرستان را به دستور رییس جمهور مورد بهره‌برداری قرار دادند.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با سفر هیئت دولت به استان یزد و افتتاح طرح‌های متعدد،‌ با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ابرکوه سالن ورزشی شهدا صفی‌آباد ده عرب به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 
همچنین فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم الانیباء (ص) در ابرکوه به عنوان یکی ازشش طرح بهداشتی و درمانی استان یزد طی این سفر با حضور «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح شد.
 
«محمدعلی شیخی» رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء در حاشیه این مراسم افتتاح اظهار کرد: در فاز اول طرح توسعه، زیربنای بیمارستان از یک‌هزار مترمربع به ۲۵۰۰ مترمربع افزایش یافته که اعتباری بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد تومان برای آن صرف شده است.
 
وی افزود: بیمارستان ابرکوه که مجوز ارتقاء آن از ۳۲ به ۹۶ تخت در آبان ماه سال ۹۵ صادر شده است، هم‌اکنون دارای ۱۵ پزشک متخصص و عمومی شامل جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی، قلب‌ و عروق، زنان و زایمان، اطفال و رادیولوژی، روان‌پزشک، عفونی و پاتولوژی است.
 
شیخی با بیان این که ابرکوه دارای پنج مرکز بهداشتی، ۳۴ پایگاه سلامت جامعه، یک باب آزمایشگاه مرکزی، ۲ مرکز اورژانس جاده‌ای و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ است، تأکید کرد: از جمله مطالبات مردم شهرستان در بخش بهداشت و درمان از وزیر مربوطه، تکمیل طرح توسعه، تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن و پد هلی‌کوپتر است که اعتباری بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد تومان را می‌طلبد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..