سرمربی تیم والیبال شهداب: مقابل سایپا با برنامه‌ کار کردیم

سرمربی تیم ‌والیبال شهداب یزد از عملکرد بازیکنانش مقابل سایپا تمجید کرد و گفت: تیم سازمان یافته‌ای هستیم و با برنامه کار کردیم.

به گزارش یزدی نیوزعباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، پس از شگفتی سازی شاگردانش و پیروزی مقابل تیم سایپا تهران، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا خدا را شاکر هستم. پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل کاله و ۳ بر صفر برابر شهرداری گنبد، امروز موفق شدیم تیم قدرتمند سایپا را در خانه‌اش شکست دهیم که کار بزرگی است. تیم جوانی داریم، در برخی مواقع باید چوب جوانی را خورد. اما بازیکنان امروز هم مثل همیشه با تمام وجود جنگیدند.

 
او ادامه داد: در این دیدار هم با برنامه پیش رفتیم و تیم سازمان یافته‌ای هستیم. ابتدا سرویس‌های هدفمند و سپس دفاع روی تور را اجرا کردیم.  به این برد احتیاج داشتیم تا به مرز خودباوری برسیم. دو ماه است که تمرینات خود را آغاز کردیم و فشرده کار کردیم. جوانان اگر روی خود کار کنند هر کاری را می‌توانند انجام دهند، به یزدی‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.
 
میرحسینی درباره اعتراضات به نحوه داوری بازی امروز نیز گفت: از سوی هر دو تیم چند باری اعتراضاتی را شاهد بودیم اما در مجموع داوری خوب بود. باید به نظرات داورها احترام گذاشت. نمی‌دانم چه کسی مقصر ایجاد تنش‌ها بود، به هر حال تنش‌هایی به وجود آمد و امیدوارم در بازیهای دیگر شاهد نباشیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..