معاون شهردار یزد:

فروش کالا در خودروهای پارک شده کنار خیابان ممنوع شد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که کوچه یا خیابان، فضایی مشترک برای استفاده همه شهروندان است، از ممنوعیت فروش کالا در خودروهای پارک شده جلو مغازه‌ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین صالحیان» در نشست بررسی اقدامات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، با اشاره به برنامه های در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری یزد برای ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری به شهروندان، اظهار کرد: به منظور حفظ نظم و انتظام امور شهری و جلوگیری از سد معابر عمومی و پاکسازی خودروهایی که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه اجناس به ویژه فروش میوه و تره بار می‌کنند، ابلاغ ممنوعیت فروش کالا در خودروهای پارک شده جلو مغازه‌ها صادر شده است.

 
وی افزود: ساماندهی دست فروشان در معابر سطح شهر یزد ضروری است و همگی باید در راستای تحقق این مهم احساس مسئولیت کنند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: هرگونه خدمتی که در راستای افزایش نظم شهری و رعایت حقوق شهروندی باشد برای شهرداری و مجموعه معاونت خدمات شهری ارزشمند است.
 
صالحیان در ادامه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و همچنین نیروی انتظامی، تصریح کرد: حاشیه خیابان برای همه افراد جامعه بوده و مسدود کردن آن توسط برخی مغازه‌داران غیرقانونی است.
 
«امراله سیف الدینی» مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد، یکی از اقدامات مهم صورت گرفته را برخورد با مغازه‌های میوه فروشی متخلف عنوان کرد و گفت: این مغازه‌ها هم بخشی از پیاده رو را اشغال نموده و هم با پارک نمودن وانت میوه روبروی مغازه نیز موجب ترافیک و نارضایتی همشهریان می‌شوند.
 
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به صاحبان این مغازه ها اخطار لازم داده شده و در صورت فروش میوه از داخل وانت، با آنها برخورد می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..