جشنواره انار تفت برگزار می‌شود

شهردار تفت با بیان این که جشنواره انار این شهرستان در روزهای پایان هفته جاری برگزار می‌شود، از راه‌اندازی ۳۲ غرفه صنایع دستی و انواع فرآوردهای انار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«وحید فتوحی» در نشست خبری جشنواره انار تفت که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در باغ صدری تفت برگزار شد، با بیان این که اکثر باغات شهرستان تفت زیر کشت انار هستند، اظهار کرد:‌ انار شهرستان تفت برخلاف شهرستان‌های دیگر استان انبار نمی‌شود.

 
وی با بیان این که جشنواره انار تفت طی سه روز در روزهای ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه در این شهرستان برگزار می‌شود،‌ افزود: راه‌اندازی ۳۲ غرفه شامل صنایع دستی، عرضه انواع ارقام انار و فرآوردهای آن از جمله ویژگی‌های این جشنواره فصلی است.
 
شهردار تفت در ادامه توسعه گردشگری شهرستان تفت را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره انار در این شهرستان دانست و گفت: رویداد فرهنگی جشنواره انار، دومین مراسم بزرگ و پرمخاطب شهرستان تفت است.
 
فتوحی اجرای مراسم پرده‌خوانی و دف‌نوازی را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری این دوره جشنواره عنوان و تصریح کرد: امسال با همکاری اقشار مختلف مردم شهرستان تفت، تدابیر خوبی برای کنترل ترافیک و حضور تمام علاقه‌مندان در این جشنواره در نظر گرفته شده است.  
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..