مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی یزد:

زبده‌یابی و زبده‌پروری مأموریت جدی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی است

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، گفت:‌ زبده‌یابی و زبده‌پروری دو رسالت، هدف و مأموریت اصلی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در کشور است.

به گزارش یزدی نیوز«حسین میرشریف» در نشست خبری چهلمین سالروز تأسیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، با بیان این که شعار امسال این اتحادیه در سطح ملی«ایستاده تا اوج افتخار» تعیین شده است، اظهار کرد: نیروسازی و جریان‌سازی دو مأموریت جدی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور است.

 
وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس استان یزد،‌افزود: برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزی،‌ دوره آموزش فانوس‌راه، رونمایی از سیر تربیتی فکری رسا ویژه دانش‌آموزان پایه هشتم تا دوازدهم متوسطه و برگزاری دوره آموزش تشکیلاتی شیفتگان خدمت از جمله اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این نهاد انقلابی و ارزشی است.
 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، گفت:‌ برگزاری یادواره لشکرفرشتگان ویژه دانش‌آموزان دختر و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس یزد از دیگر اقدامات انجام شده در این استان است.
 
میرشریف در ادامه با بیان این که ۱۳ آبان ماه امسال چهلمین سالروز تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه عضو این اتحادیه در استان یزد هستند.
 
این مسئول زبده‌یابی و زبده‌پروری را از جمله مهمترین رسالت‌ و اهداف اتحادیه انجمن اسلامی استان یزد دانست و بیان کرد:‌ استفاده از ظرفیت اجرایی و علمی دانش‌آموزان در برنامه‌‎های مختلف فرهنگی، ‌هنری،‌ آموزشی و سیاسی از جمله اولویت‌های جدی این نهاد انقلابی است.
 
وی با اشاره به تدوین اهمیت ویژه برنامه‌های چهل سالگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در استان یزد، گفت:‌ دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان پسر، برگزاری مسابقه دومینو ویژه دانش آموزان دختر،  برگزاری همایش پیشکسوتان با عنون «عهد وفا» و ثبت تاریخ شفاهی اتحادیه از جمله برنامه‌های در دستور کار این اتحادیه به مناسبت سالروز چهل سالگی است.
 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی شیفتگان خدمت ویژه اعضای هیأت مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس یزد، رونمایی از پورتال ملی همکلاس آسمانی در یزد، برگزاری جشنواره مدرسه انقلابی در بیش از ۱۱۳ مدرسه استان و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد تا پایان امسال است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..