دلایل آتش‌سوزی کارخانه موکت در دست بررسی است

رییس آتش‌نشانی مهریز با بیان این‌که آتش سوزی کارخانه موکت در این شهرستان مهار شده است، گفت: دلایل این حادثه هنوز در دست بررسی است و بعد از کسب نتایج قطعی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«سیدمحمد حسینی» با اشاره به گستردگی حادثه سوختن سالن تولید کارخانه موکت شهرستان مهریز، اظهار کرد:‌ این کارخانه موکت واقع در شهرک صنعتی مهریز در ساعت ۱۹:۲۷ سه‌‎شنبه آتش گرفته و با تلاش ماموران امدادی شهرهای مهریز و یزد بامداد امروز چهارشنبه مهار شد.

 
وی‌ افزود: بلافاصله بعد از وقوع آتش‌سوزی، ماموران با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام و علی‌رغم گستردگی اولیه آتش این حادثه را مهار کردند.
 
رییس آتش نشانی شهرستان مهریز در ادامه با بیان این که آتش در این کارخانه به حدی بود که سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی از یزد برای کمک به آتش‌نشانان مهریزی اعزام شدند، گفت:‌ به‌رغم مهار حریق هنوز نظارت بر محل آتش‌سوزی برای پیشگیری از حریق احتمالی در حال انجام است.
 
حسینی تصریح کرد: علت آتش‌سوزی و میزان خسارت وارده بعد از بررسی کامل متعاقبا اعلام می‌شود.
 
این واحد تولیدی در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید انواع موکت به صورت‌های رول و قطع فرشی در فضایی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع تاسیس شده و ۱۵۰نفر اشتغال دارد که ۹۰ درصد پرسنل آن مهریزی هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..