مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

بیانیه گام دوم انقلاب ملاک توجه به جوانان و نوجوانان قرار گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی 13آبان تأکید کرد ‌و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش نوجوانان و جوانان توجه هوشمندانه‌ای داشتند که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی دانافر» در نشست کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با تاکید بر حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی این روز عظیم‌،‌ اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت روز دانش‌آموز باید با محوریت نوجوانان، جوانان و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شود.

 
وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب نقش برجسته و موثری داشتند و این نقش آفرینی باید برای نسل حاضر تشریح و تبیین شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه با یادآوری حضور منسجم دانش‌آموزان و دانشجویان در شکل‌گیری، تداوم و به ثمر رسیدن انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی،گفت: هم اکنون نیز مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش نوجوانان و جوانان توجه هوشمندانه‌ای داشتند که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
 
دانافر با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت والای دانش‌آموزی و فرهنگیان تصریح کرد: روز ۱۳ آبان روز دانش آموز است و انتظار می‌رود از توانمندی‌های دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این روز استفاده شود.
 
این مسئول با دعوت از دانش آموزان وفرهنگیان برای حضور پرشور در راهپیمائی ۱۳ آبان تأکید کرد: ۱۳آبان یک روز ملی و تاریخی است که به نامیدی دشمن منجر شده است و این روز همواره باید روز نامیدی دشمنان و استکبار باشد.
 
«سعید زارع» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه این نشست با مرور وقایع تاریخی ۱۳ آبان گفت: فصل مشترک همه وقایع ۱۳ آبان در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی است.
 
وی از آغاز راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۳ آبان در یزد خبرداد وافزود: این راهپیمائی با شعار محوری «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول آمریکا» از دو مسیر به سمت چهار راه شهدا و حسینیه امیرچقماق برگزار می‌شود.
 
زارع  در خصوص این مسیرها ادامه داد: مسیر اول از میدان شهید بهشتی، خیابان امام (ره) به طرف میدان شهدا خواهد بود و مسیر دوم از چهارراه بعثت، خیابان قیام و چهاراه شهدا در نظر گرفته شده است.
 
این مسئول در پایان به برگزاری ویژه برنامه زنگ استکبارستیزی در مدارس استان اشاره و خاطرنشان کرد: زنگ استکبار ستیزی نیز در روز ۱۲ آبان در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..