تابش خبر داد؛

ظرفیت بیمارستان ضیایی اردکان به ٣۵۰ تخت افزایش می‌یابد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از وعده معاون وزیر بهداشت برای افزایش تخت‎های بیمارستان ضیایی این شهرستان به ۳۵۰ تخت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا تابش» در حاشیه بازدید از طرح‎های درمانی اردکان که با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت گفت: دستگاه جدید MRI بیمارستان ضیایی اردکان به زودی راه‌اندازی خواهد شد و تخت‎های این بیمارستان نیز از ۱۹۰ به ۳۵۰ تخت افزایش می‎یابد.

 
وی با اشاره به این که ساختمان جدید و مجهز اورژانس بیمارستان ضیایی با ۳۵ تخت جدید نیز به زودی تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار میلیاردی برای تکمیل ساختمان جدید دانشکده طب ایرانی از دیگر مساعدت‌های سفر معاون وزیر به اردکان بود.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمک‌های دولتی برای ایجاد و تکمیل بخش دیالیز، بخش بالینی طب ایرانی و چند طرح درمانی دیگر هم به زودی مشخص و اجرایی خواهد شد.
 
«سید کامل تقوی‌نژاد» معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت که به دعوت نماینده مردم اردکان به استان یزد سفر کرده بود،  از طرح‌های درمانی شهرستان اردکان بازدید و برای تامین اعتبار و تجهیز برخی از آنها قول مساعد داد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..