رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری یزد:

سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگی، پروانه تجاری و مسکونی رایگان می‌گیرند

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان این‌که حمایت از سرمایه ایرانی پیروان تمام ادیان را در بر می‌گیرد، گفت: کارگزار جمهوری اسلامی امنیت سرمایه گذاری در ایران را تأمین می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد شیبانی» با اشاره به ضرورت ایجاد امنیت کامل برای سرمایه‌گذاری در شهر و استان یزد،‌ اظهار کرد:‌ سود و ضرر سرمایه‌گذار به مثابه سود و ضرر شهرداری است، به همین منظور مسئولان و مدیران ارشد شهری نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

 
وی با بیان این که نباید به سرمایه‌گذار به عنوان یک پیمانکار نگاه شود، افزود: به سرمایه گذاران در حوزه فرهنگی، پروانه تجاری و مسکونی رایگان تعلق خواهد گرفت تا بتوانند از این طریق به سود خود برسند.
 
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت برنامه‌های در دستور کار این سازمان برای کاهش زمان کسب مجوز، گفت: از زمان اعلام درخواست تا عقد قرارداد ۲۱ فرآیند وجود دارد که طبق برآوردهای انجام شده به طور متوسط ۲۴۷ روز یعنی بیش از هشت ماه زمان برای صدور یک مجوز نیاز است که این امر موجب استهلاک سرمایه یک سرمایه گذار می‌شود.
 
شیبانی با بیان این که هر شخص با هر تیپ فکری که بخواهد در یزد سرمایه گذاری کند ما به عنوان کارگزار جمهوری اسلامی امنیت سرمایه گذاری آن را در شهر میراث جهانی یزد تامین می‌کنیم، تصریح کرد:‌ حمایت از سرمایه ایرانی یکی از توصیه های مقام معظم رهبری است و فقط مربوط به مسلمان شیعه و سنی و سایر ادیان نخواهد شد و پیروان تمام ادیان را در برمی گیرد.
 
وی با اشاره به فرهنگ و ظرفیت اقتصادی مردم یزد، خاطرنشان کرد:‌ بسیاری از شهروندان یزدی سرمایه گذاری خود را در خارج استان انجام دادند و این به معنای عدم توجه به خروج سرمایه در دوره های گذشته است.
 
این مسئول در پایان سخنان خود جذب مشارکت سرمایه گذاران بومی و غیربومی را ضروری دانست و بیان کرد:‌ توسعه شهر و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری مستلزم مشارکت عموم مردم است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..