مدیرکل ارشاد استان یزد:

نخستین همایش ملی سایه‌های فیروزه‌ای در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نخستین همایش ملی سایه‌های فیروزه‌ای در یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده با بیان اینکه اولین همایش شیوه های ارائه در هنرهای جدید، نیمه آذر ماه در یزد برگزار می شود، اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این همایش از سه مقاله برتر تقدیر خواهد شد.

 
وی با اشاره به پایان مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش ملی عنوان کرد: ۳۰ مقاله توسط کمیته علمی همایش مورد پذیرش قرار گرفته است.
 
جوادیان زاده یادآور شد: در مجموع ۳۹ مقاله از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، فارس، مازندران، یزد، اصفهان، البرز، قزوین و تهران به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان ۳۰ مقاله توسط کمیته علمی برای حضور در همایش پذیرفته شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از حضور چند پژوهشگر بین المللی در این همایش خبر داد و بیان کرد: معرفی تجربه‌های نوین ارائه آثار هنرهای جدید ایران و جهان، توجه به قابلیت های اقلیمی مختلف در ارائه آثار هنرهای جدید، شناسایی زمینه های مختلف ارائه آثار هنری در فضاهای سنتی همچنین بازتعریف هویت محله های شهری و انعکاس آن در آثار هنرهای جدید از اهداف این همایش برشمرد.
 
جوادیان زاده عنوان کرد: پژوهشگرانی که مقالات آنان در مرحله اول پذیرش شده تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا اصل مقالات را ارسال کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..