مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد:

فراخوان شناسایی پلتفرم‌های برتر کسب و کار در یزد منتشر شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از انتشار فراخوان شناسایی پلتفرم های برتر کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا پاکدل  اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه اشتغال فاوا و طرح های حمایت از توسعه پلتفرم های مبتنی بر فناوری اطلاعات، همچنین حمایت از عرضه کنندگان محصول (کالا/خدمات) روی پلتفرم ها، سازمان فناوری اطلاعات ایران فراخوانی را برای شناسایی پلتفرم های فعال منتشر کرده است.

 
وی بیان کرد: خوشبختانه در یزد، پلتفرم‌های خوبی در حوزه‌های خدمات شهری، فروش صنایع دستی، خرید و توزیع میوه و تره بار، خدمات سلامت، و … ایجاد شده و در حال کار هستند و تعدادی نیز در حال راه اندازی هستند
 
پاکدل افزود: امیدوارم پلتفرم های یزدی یا یزدی تبار بتوانند نامشان را در فهرست برترین ها ثبت کنند و برای توسعه اشتغال و رونق تولید در استان و کشور سهم بیشتری داشته باشند.
 
 پلتفرم، هر نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که برای میزبانی یک اپلیکیشن یا سرویس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
برای مثال یک پلتفرم اپلیکیشن، شامل سخت‌افزار، یک سیستم عامل و برنامه‌های هماهنگی است که از مجموعه دستورالعمل‌هایی برای یک پردازنده یا ریزپردازنده خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..