یک مسئول:

گرانی نان در یزد تکذیب شد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزایش قیمت نان در این استان را تکذیب کرد و گفت: هر گونه تغییر قیمت خودسرانه نان تخلف محسوب می‌شود و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز«علی افشارپور»  با تکذیب شایعاتی که این روزها در یزد در مورد افزایش قیمت نان دهان به دهان می‌شود، اظهار کرد: هرچند موضوع تغییرات قیمت نان در جلسات متعدد مورد بحث و تبادل نظر بین مسئولان استان قرار گرفته ولی هنوز هیچ تغییری به تصویب نرسیده است.

 
وی با بیان این که هر گونه تغییری در قیمت نان در اسرع وقت به اطلاع مردم استان خواهد رسید، تاکید کرد: هر گونه تغییر خودسرانه‌ی قیمت نان در یزد قبل از اعلام رسمی مسئولان مربوطه در استان، تخلف محسوب می‎شود و با نانوایان متخلف در این رابطه به شدت برخورد می‌شود.
 
وی در ادامه میزان کاهش قیمت گوشت گوسفند در استان را تنها ۲۰۰۰ تومانی اعلام کرد و گفت: قیمت گوشت گوسفند در استان به علت عرضه بیشتر دام در کشور و با احتساب سود قصاب، ۲۰۰۰ تومان کاهش یافته و اکنون در یزد هر کیلو ۹۶ هزار تومان است.
 
معاون سازمان صمت استان به ثبات قیمت گوشت مرغ در بازار استان اشاره و بیان کرد: هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان به نرخ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود و خوشبختانه کمبودی نیز در این مورد این کالا نداریم.
 
افشارپور در پایان نیز یاداور شد: عرضه هر کدام از کالاهای فوق با قیمت‌های بیشتر از سوی واحدهای عرضه‌کننده تخلف تعزیراتی است و شهروندان می‌توانند مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی و برخورد با متخلفان گزارش دهند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..