معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

مشکل سه‌راهی جاده قدیم بافق به زودی رفع می‌شود

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: مشکل تسلط دید در مسیر سه راهی جاده قدیم بافق به زودی حل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رستگاری در مورد مشکلات موجود در سه راهی بافق به سمت یزد در جاده قدیم بافق اظهار داشت: این منطقه در نقطه شهری قرار گرفته اما تقاطع در حوزه اداره راهداری است.

 
وی بیان کرد: بر همین اساس طرحی توسط مشاور برای شورای ترافیک در حال انجام است که به زودی در قالب طرحی کوتاه مدت این مشکل برطرف می شود.
 
رستگاری ادامه داد: در این تقاطع از بافق به سمت سه راهی اصلی دید ندارد که این امر سبب بروز حادثه می شود.
 
وی تصریح کرد: نیوجرسی‌ها تا دو هفته آینده یا برداشته می شود یا ارتفاع آن کم می شود که با این اقدام مشکل دید حل خواهد شد و اگر نیاز بود، نیوجرسی‌ها کلا جمع‌آوری و گارد ریل می‌شود.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: مشکل بعدی سرعت بالای حرکت از مهریز به یزد است که موجب حادثه می شود که برای رفع این مشکل نیز دو سرعت‌کاه در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: یک طرح اساسی بلندمدت نیز با مشاور هماهنگ شده که مطالعات آن در دست انجام است و ظرف چند ماه آینده مشکل این تقاطع از لحاظ هندسی به صورت اساسی حل می شود.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد عنوان کرد: این مسیر راه دسترسی اردوگاه دانش آموزی و چند مرکز دیگر است بنابراین نمی توان آن را مسدود کرد اما با یک اصلاح هندسی می توان مشکل را حل کرد.
 
وی تاکید کرد: اقدام کوتاه مدت برای رفع این مشکل، ظرف سه هفته آینده انجام می شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..