معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۵۰۰ مبلغ دینی از استان یزد عازم پیاده روی اربعین شدند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۵۰۰ مبلغ و مبلغه از استان یزد به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علی کارگر  با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم پیاده روی اربعین، در کنار هیئات مذهبی، ستاد بازسازی عتبات عالیات و دیگر دست اندرکاران برگزاری بوده است، اظهار داشت: هیئات مذهبی یزد بالغ بر ۴۰ موکب در مسیر زائران اربعین برپا کرده اند.

 
وی با اشاره به اعزام مبلغان و مبلغات به مراسم پیاده روی اربعین بیان کرد: اعزام مبلغ به منظور پاسخ به سئوالات و شبهات دینی، اقامه نمازجماعت و …انجام شده است.
 
کارگر از اعزام ۵۰۰ مبلغ زن و مردم به پیاده روی اربعین خبر داد و اظهار داشت: قبل از اعزام جلسات توجیهی برای آنها برگزار شده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، پیاده روی اربعین را حرکتی بسیار ارزشمند دانست و گفت: این مراسم نماد وحدت شیعیان جهان و ارادت آنها به اهل بیت (ع) است و مسلمانان به ویژه شیعیان از سراسر جهان برای شرکت در این همایش بزرگ به عراق سفر می کنند.
 
وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق تر و بهتر و هماهنگی به منظور خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین بیان کرد: امیدواریم هر سال شاهد شکوه بیشتر و حضور متراکم تر شیعیان و دوستداران و محبان امام حسین (ع) در این رویداد مهم باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..