معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

ارتقاء خدمات مجتمع‌های بین‌راهی محورهای یزد در مسیر زائران اربعین

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از ارتقاء خدمات مجتمع های بین راهی محورهای استان یزد در مسیر زوار اربعین خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحامد معتمدی  با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر عملکرد مجتمع‌ها و اماکن خدمات بین راهی از وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، اظهار داشت: این اقدام با هدف ارتقاء خدمات و کسب رضایت استفاده کنندگان از این مجتمع‌ها انجام می شود.

 
وی افزود: بر اساس تفاهمنامه مشترک میان وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استانها کارگروهی متشکل از استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل بهداشت و خدمات درمانی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اداره نظارت براماکن عمومی تشکیل شده که این کارگروه وظیفه نظارت بر خدمات مجتمع های خدمات بین راهی را بر عهده دارد.
 
معتمدی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال سه دوره نظارت بر مجتمع ها و اماکن خدماتی بین راهی در چهار محور یزد ـ طبس، یزد ـ شیراز، یزد ـ کرمان، یزد ـ نایین انجام شد که به موازات آن بازدیدهایی توسط کمیته های فرعی نظارت شهرستانی نیز انجام گرفت.
 
وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و تردد زائران در محورهای استان یزد، یک دوره بازدید دیگر از محورهای مربوط به عبور زوار انجام می شود و با توجه به اضافه شدن دو مجتمع به مجموعه مجتمع های استان، امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی به زوار داخلی و خارجی ارائه دهیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..