با اعطای احکام مدیریت شعب صورت گرفت:

شروع فعالیت رسمی شرکت تعاونی پست پیشگامان در سراسر کشور

همزمان با 17 مهرماه روز جهانی پست در مراسمی از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با اعطای احکام ایجاد و مدیریت شعب، فعالیت رسمی شرکت تعاونی پست پیشگامان تنها اپراتور تعاونی پست کشور آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،آیین اعطای احکام و مدیریت شعب شرکت تعاونی پست پیشگامان ۱۷ مهرماه همزمان با روز جهانی پست با اعطای احکام مدیران شعب استان های خراسان رضوی،مازندران، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خوزستان و زنجان برگزار گردید.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت اپراتورهای خصوصی و مزایای خصوصی سازی پست کشور به بیان اولویت های ضروری این حوزه پرداخت و نوآوری و کاهش زمان ارائه خدمات را از جمله مواردی دانست که اپراتورهای بخش خصوصی باید برای آن اهمیت وِیژه ای قائل شوند.
امامی با بیان حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت های نوآورانه صنعت پست کشور ابراز امیدواری کرد گسترش فعالیت های پستی با رقابت سالم اپراتورهای خصوصی و دولتی منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت برای مردم شود.
مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان نیز در این مراسم به بیان مزایای ویژه پست پیشگامان از جمله تعاونی بودن و مشارکت مردم در سرمایه گذاری و فعالیت های آن پرداخت و گفت: زنجیره تامین گروه تعاونی پیشگامان در کاهش قیمت تمام شده خدمات پستی تاثیر فراوانی دارد و می تواند نقطه قوت پست پیشگامان باشد.
اسلامی نوآوری در ارائه خدمات پستی را نیز در فعالیت های پست پیشگامان مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد فعالیت های متفاوت و نوآورانه در حوزه های داخلی و بین المللی بتواند پست پیشگامان را پیشگام در صنعت پست قرار دهد.
وی به شرایط اقتصادی با وجود تحریم ها اشاره کرد و افزود: نقشه راه بسیار روشن و استراتژیکی طرح ریزی گردیده است تا بتوانیم در شرایط کنونی به قوی شدن اقتصاد کشور و خانواده ها کمک شایانی بنماییم.
قائم مقام شرکت تعاونی پست پیشگامان نیز در این جلسه به ارائه موارد مورد نیاز جهت فعالیت مدیران شعب استان ها پرداخت و تلاش در جهت رفع نیازهای این حوزه را با تکیه بر پتانسیل مردم و تعاون محور بودن شرکت خواستار شد.
نصیری استفاده از ظرفیت های گروه تعاونی پیشگامان از جمله بندرخشک، انبارها و سردخانه ها، زنجیره تامین، کاغذ سنگی و استارتاپ های مرکز شتابدهنده پیشگامان را تکمیل کننده فعالیت های پست پیشگامان و تاثیرگذار در موفقیت مجموعه دانست.

بخش نظردهی بسته شده است..