افتتاح اولین مرکز تخصصی توسعه بیمه زندگی در استان یزد

اولین مرکز توسعه بیمه‌های زندگی استان یزد با هدف توسعه و ساماندهی فروش بیمه‌های زندگی با اشتغالزایی ٣٠ نفر در یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز «محمد حیدری» مدیر عامل بیمه کارآفرین در این مراسم با تاکید بر اهمیت همگانی‌سازی بیمه‌های زندگی در کشور، افزود: اعطای مجوز شرکت های تخصصی بیمه‌های زندگی به نمایندگی‌ها نشان از موفقیت آنها دارد و دلیل اعطای این مجوز به این نمایندگی در یزد نیز این است که این مجموعه در حال حاضر رتبه اول استان و رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد.

 
وی افزود: ماموریت صنعت بیمه در رشته بیمه‌های زندگی از جنس فعالیت صندوق‌های بازنشستگی است و در صورت رفع نواقص و جبران عقب‌ماندگی در خصوص همگانی‌سازی بیمه‌های زندگی صنعت بیمه نیز در جذب سرمایه موفق‌تر عمل خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه این مرکز می‌تواند با استفاده از نیروی انسانی متخصص و استقرار سیستم‌های نوآور و مبتکرانه سهم بیشتری از بازار بزرگ بیمه را به خود اختصاص دهد، افزود: استفاده از راهکارهای نوآورانه، ضرورت امروز صنعت بیمه است و اگر در این حوزه‌ها تحرک بیشتری از خود نشان بدهیم، موفق‌تر خواهیم بود.
 
 مدیر عامل بیمه کارآفرین افزود: صنعت بیمه باید برای فروش بیمه نامه‌های زندگی با خانواده‌ها ارتباط برقرار کرده و با معرفی این محصول ارزشمند بازارهای تازه ای را پیدا کند.
 
وی در پایان نیز اظهار کرد: افتتاح اولین مرکز تخصصی توسعه بیمه زندگی در استان یزد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سهم شرکت‌های بیمه از پس اندازهای مردم به رقم منطقی برسد.
 
«آزاده نوری» مدیر نمایندگی بیمه کارآفرین یزد نیز در خصوص اهمیت راه‌اندازی این مرکز گفت: تخصصی شدن خدمات در شرکت‌های بیمه مستلزم آموزش و ارتقای دانش فنی و تخصصی اعضای شبکه فروش است، هدف غائی از راه‌اندازی این مرکز نیز ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و بیمه گذاران به عنوان مسئولیتی جدی و ارزش‌آفرین است.
 
وی درخصوص محورهای فعالیت این مجموعه نیز افزود: آموزش فنی و بازاریابی بیمه های عمر انفرادی و همچنین جذب و ساماندهی نمایندگان تخصصی فروش بیمه‌های عمر انفرادی بیمه به عنوان محورهای عملیاتی این مرکز در نظر گرفته شده است.
 
نوری همچنین از استراتژی رشد و توسعه مجموعه خبر داد و گفت: به دنبال گسترش مرکز هستیم و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۵۰۰ نماینده را در سراسر کشور داشته باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..