تخلفات ۴ میلیارد تومانی صنوف یزد در تابستان

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد تخلف سه ماه دوم صنوف این شهر را قریب چهار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن مظفری‌زاده» با اشاره به تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در شهرستان یزد، اطهار کرد: در سه ماهه دوم امسال ۱۲ هزار فقره بازرسی از صنوف شهر یزد با تمرکز بر  کالاهای اساسی و مایحتاج مردم مانند میوه، نان، لبنیات، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش انجام شده است.

 
وی تعداد پرونده تخلفات صنفی سه ماهه دوم امسال را ۱۳۸۷ فقره اعلام کرد و گفت: گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور صورتحساب و درج قیمت، مهمترین تخلفات پرونده‌های صنفی شهرستان بوده و این پرونده‎های تخلف که پس از انجام مراحل اداری جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
 
این مسئول با اشاره به ارزش ریالی پرونده‌های متشکله توسط بازرسان اتاق اصناف، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله حدود چهار میلیارد تومان برآورده شده است.
 
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد به ۱۰۶۸ مورد شکایت مردمی در این حوزه اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۷۳ مورد پرونده تخلف صنفی تنظیم و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
 
مظفری‌زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره‌های تماس ۳۶۲۹۱۷۱۹ و ۳۶۲۸۲۵۵۱ مراتب را به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..