تکمیل چرخه پرونده الکترونیک برای مردم استان یزد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ارجاع الکترونیک بیماران از مراکز بهداشتی به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزجان بابایی در بازدید از زیرساخت‌های طرح نظام ارجاع الکترونیک در مرکزجامع سلامت مهریز گفت:دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد جزء دانشگاه‌های پیشرو درطرح نظام ارجاع است.

وی گفت: در استان یزد، طرح تکمیل پرونده الکترونیک برای مردم استان اجرایی شده است وکاهش هزینه ها، افزایش رضایتمندی بیماران و صرفه جویی در مصرف کاغذ از مهمترین مزیت‌های این طرح است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این بازدید گفت:ارجاع الکترونیک از خرداد ماه امسال در مناطق روستایی استان یزد آغاز شده است.
دهقانی افزود:خدمات سطح یک در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری، سطح دوم شامل خدمات تخصصی در واحد‌های سرپایی و بستری در کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان‌ها ارائه می‌شود و سطح سوم نیز شامل خدمات فوق تخصصی است.
وی تصریح کرد:هدف از نظام ارجاع این است که پزشک سطح یک بتواند همه خدمات مورد نیاز بیمار را ارائه داده و در صورت نیاز بیمار را به سطح بالاتر ارجاع دهد.
دکتر جان بابایی همچنین از بخش توسعه و دیالیزبیمارستان فاطمه الزهرا مهریز بازدید و از تجهیز این بخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح نیمه کاره این بیمارستان شامل بخش‌های اتاق عمل، اتاق زایمان، بخش‌های ویژه آی سی یو و ان آی سی یو بلا فاصله بعد از تکمیل تجهیز می‌شود و مردم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..