رئیس پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد خبر داد:

فارغ‌التحصیلی ۳۷ نفر در فلوشیپ ناباروری یزد

رئیس پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد از فارغ‌التحصیلی ۳۷ دانشجو در مقطع فلوشیپ ناباروری از دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز عباس افلاطونیان در جشن آیین مهر ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیری که در این دانشگاه اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۷ هزار دانشجوی در مقاطع مختلف پی اچ دی، فلوشیپ و کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی یزد مشغول به تحصیل هستند.

 
وی با اشاره به تاسیس این دانشگاه در سال ۱۳۶۲ بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد نخستین دانشگاه تاسیس شده پس از پیروزی انقلاب بود.
 
افلاطونیان با برشمردن افتخارات این دانشگاه در طول ۳۶ سال گذشته و تبدیل یزد به قطب درمان ناباروری در کشور و حتی منطقه عنوان کرد: تاکنون ۳۷ نفر در مقطع فلوشیپ ناباروری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که افتخار بزرگی برای این دانشگاه محسوب می شود ضمن اینکه مقطع فلوشیپ ناباروری برای نخستین بار در کشور در یزد تاسیس شده است.
 
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد با تلاش و همدلی دانشجویان و دست اندرکاران آن به این سطح علمی رسیده است، از همه دانشجویان خواست تا برای دستیابی به اهداف علمی در سطح فردی و دانشگاهی تلاش کنند.
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم با اشاره به وضعیت و عملکرد مطلوب دانشکده‌های علوم پزشکی بیان کرد: هدف دانشگاه ایجاد محیطی امن، علمی و چندجانبه  برای دانشجویان است و تحقق این امر تنها با همکاری و همدلی دانشجویان امکانپذیر است.
 
امیرهوشنگ مهرپرور افزود: دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال ۹۷ حائز رتبه نخست کشوری در زمینه تعداد دانشجوی نمونه کشوری بوده و سه دانشجو از این دانشگاه موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره دانشجوی نمونه شدند.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری تمامی مسئولان دانشگاه، خدمات آموزشی به بهترین نحو ممکن به دانشجویان ارائه شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..