مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

افزایش نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی در مسیر زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از افزایش نظارت بر مجتمع‌ها و اماکن خدماتی بین‌راهی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر عملکرد مجتمع‌ها و اماکن خدمات بین راهی از وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، اظهار داشت: این اقدام با هدف ارتقاء خدمات و کسب رضایت استفاده کنندگان از این مجتمع‌ها انجام می شود.

 
وی افزود: بر اساس تفاهمنامه مشترک میان وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان میراث فرهنگی، در استانها کارگروهی متشکل از استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شبکه بهداشت و درمان، اوقاف و امور خیریه، شرکت نفت، اماکن و … تشکیل شده که این کارگروه وظیفه نظارت بر خدمات مجتمع های خدمات بین راهی را بر عهده دارد.
 
علیخانی خاطرنشان کرد: در تابستان امسال سه دوره نظارت بر مجتمع ها و اماکن خدماتی بین راهی در چهار محور یزد ـ طبس، یزد ـ شیراز، یزد ـ کرمان، یزد ـ نایین انجام شد که به موازات آن بازدیدهایی توسط کمیته های فرعی نظارت شهرستانی نیز انجام گرفت.
 
وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و تردد زائران در محورهای استان یزد، یک دوره بازدید دیگر از محورهای مربوط به عبور زوار انجام می شود و با توجه به اضافه شدن دو مجتمع به مجموعه مجتمع های استان، امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی به زوار داخلی و خارجی ارائه دهیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..