طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بخش آسفیچ افتتاح شد

فرماندار بهاباد گفت‌: ۳۷ پروژه با همکاری قرارگاه پیشرفت آبادانی دربخش آسفیچ بهاباد با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزمحمد‌مهدی خانی‌زاده بهابادی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بخش آسفیچ بهاباد  در بهاباد اظهار داشت: ۳۷ پروژه با همکاری قرارگاه پیشرفت آبادانی در دهستان آسفیچ در حال اجرا است.

 
وی تصریح کرد: استخر ذخیره آب، لوله‌گذاری مزارع کشاورزی، خانه عالم و مرمت چشمه قنات در روستای ده عسکر، حفر چاه و احداث استخر ذخیره آب در روستای آریج، کانال انتقال آب در روستای کمکوئیه و ساخت استخر ذخیره آب در روستای النگوئیه از پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.
 
وی تصریح کرد‌: برای اجرای این طرح‌ها مبلغی بالغ بر۲۵ میلیارد ریال هزینه شده که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال توسط ادارات دولتی، دهیاری‌ها و خودیاری اهالی تامین شده است.
 
فرماندار بهاباد تصریح کرد‌: یش از سه دهه از دوران دفاع مقدس سپری می‌شود که با رشادت و ازخودگشتگی شهدا و رزمندگان امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند و اکنون زمان آن است که بیشتر از گذشته به توسعه و آبادانی کشور علی الخصوص مناطق محروم توجه شود.
 
 
فرماندار بهاباد با بیان اینکه زمانی دوران دفاع مقدس یادآور جنگ و مقاومت در برابر دشمن بود ولی اکنون که در هفته دفاع مقدس هستیم عمران و آبادانی روس‌ها را مشاهده می‌کنیم  اظهار داشت‌: در واقع هفته دفاع مقدس در زمان کنونی در عرصه محرومیت‌زدایی و ارائه خدمت به مردم است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، همزمان درسومین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور فرماندار‌، بخشدار آسفیچ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولین، طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان آسفیچ افتتاح شد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..