با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

پروژه‌های عمرانی شهرستان مهریز ‌بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار یزد، فرماندار ‌مهریز و مدیران کل دستگاه های اجرایی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی این شهرستان بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه‌ای با حضور فرماندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان مهریز پرداخت.

در این جلسه موارد مرتبط با حوزه راه، آب، مسکن، شهرک صنعتی، شهرداری، همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جهاد کشاورزی و مدیریت امور اراضی  مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
صادقیان در این جلسه با تقدیر از فرماندار و دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل اهتمام در تامین زیرساخت‌های شهرستان مهریز، گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بازدیدهای دوره‌ای که از شهرستان داشته‌ایم شاهد پیشرفت‌های خوبی در  پروژه‌های شهرستان هستیم.
گفتنی‌ است در این جلسه اجرای آسفالت کمربندی میانکوه، اجرای آسفالت کمربندی و بلوار آیت الله خامنه‌ای و میدان شورا، اجرای پل در محور ابراهیم‌آباد، شروع عملیات اجرایی سه راه تنگ چنار خورمیز و همچنین پیگیری رفع مشکل زیرساخت آب و برق شهرک جوانان، راه دسترسی محدوده الحاقی به شهرک صنعتی مهریز و اصلاح سه راهی تنگ چنار زردین، شروع بهسازی محور تنگ چنار و طرح‌های بازآفرینی شهری از جمله مواردی بود که مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..