ایثارگران صنعت آب و برق یزد تجلیل شدند

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو گفت: وظیفه ایرانیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا خانواده شهدا جز حفظ حرمت و ارزش شهدا، مطالبه دیگری ندارند.

به گزارش یزدی نیوزسید یعقوب محمد مرادی در آیین تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان با اشاره به این که نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: این مناسبت‌ها در راستای گام‌های استوار شهدا است و اقدامی است که می‌تواند اخلاص و ارزش‌ها را به نسل‌های بعد به ویژه جوانان و کودکان منتقل کند.

 
وی با بیان این که بزرگ شدن و بزرگ بودن هزینه دارد، افزود: مردم ایران چهل سال است که هزینه استقلال داشتن وحفظ جمهوری اسلامی را می‌دهند.
 
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو گفت: امیدواریم روز به روز قدرت ملت ایران زیر پرچم ولایت بیشتر شود و در مسیر سازندگی و توسعه زیرساخت‌های کشور قدم بردارند.
 
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ایرانیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا خانواده شهدا جز حفظ حرمت و ارزش شهدا، مطالبه دیگری ندارند.
 
 
محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد هم در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت این هفته، توضیحاتی در ارتباط با تاریخچه جنگ تحمیلی ارائه نمود.
 
وی با اشاره به اینکه صنعت آب و برق در کشور شهدای بسیاری را در راه پیروزی ایران برابر رژیم بعث تقدیم کرده تصریح کرد: امروز هم در این عرصه شاهد ایثارگری‌های بسیاری برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم هستیم.
 
در این مراسم که  به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد، از ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد شامل ادارات آب و برق یزد تجلیل به عمل آمد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..